mercredi 1 août 2007

ruzhne rechi ima u ovom tekstu

od aprila ili maja 2007e

draga ma ako te ovem kad srecjan a srecjan sam shto imash stolicu i po to si pokazala svojim smrdljivim likom kad si kakila eto to je bilo to i reshenje za tvoju bolest je samo jedi shto ti se svidj ai ne obaziri se na pare cigare zhene i tako to one su nestruchne u tvojijoj bolesti to se vide po biberu koji sui uzela i ovde mirishesh i ti mislish da je dosta hrane osecjash je spolja da a unutra nishta samo ochi reaguju i nos pomalo to je dobro jer blidirala si nocjas iz oka da snash toliko te potreslo vladimirovo ponashanje i tatino kod koga hochjesh da radish ponovo ne ni pare ti ne gode zhivka ti sleta gde god odesh gledaju u tebe ne u nju ti u kabanici nocjas hodish gradom dok ludi u kratkim rukavima su draga mima razlig je vechan hochesh ili necjes dete sa mnom Davidom koga si upoznala u vozu znamshta mislish oponivi nije idealno sa tvoje strane znam to je bila 98a chini mi se a sad je osam godina trchanja za referencama bre mentalno rad nebitan mentalni napor bitan jer ne mozhesh da jhdesh sada a volish ali razlmishljash o stoici odmah to smo ti govorili kad shetala si gradom fadas sedo opusti se ti se zalaufala i niko nije mogao da veruje da zhiv je i ja sam da veruje da se trchish tako kao da si zdrava a nogfe su oedema nogu krajni zanos Annine noge lepshe i secjala si se njih zto shto edema eazvija mushkarac je li tako kad miruje edema povecjava kad krecje edema nestaje smanjuje sam rkla ti nestaje jer josh nas prate plati pa klati je motiv da se plati knjiga dobro ali to je trecja vrsta druga derivacija at least kad si umorna govorish engleski dusho i nisi bila umorna do skoro da rekli su mi da samo refs hvala tebi shto si dobra i poslushna i shto cjesh roditi imaju neshti za tebe to je knjiga kako pobediti mimu iu sto brzina i knjiga se zove tako sa velikim m samo vidim shecjer visok danas pa se spustio prirodnim putem iod neplanskog kretanja tqchno i to bilo plansko znala gde cjesh i posle plansko sve tako si radila u devedesetim zato secjao malo tvojih dozhivljaja ona je bolja ja znam i ja volim neki preferdane bude muljavo da hvala za velikodushnost shto si nam uputila tvojim uchescjem u naj food godine jer sad se ne znam a da razmashe zap^rashi znao sam tu rech nisi mi dmaa mislim draga milsim i ja sa tobiom draga koje ovo on je moj drug znash mnogo je smadak rekla si rvo se njega poturio da saznam osecjanja rema meni imao vrmena da zaljubio se usput kao shto znash pa se ucjutao ide da si na trondzhama bilo bi ovako tad lebdish Mima izvinjavalm se imam hronichni pejn koji ne mozhe da se lechoi osim hronichnom upotrebom trodina a chuvam jetru ne shto mi ne trebaju bila bi vitka u kul kao ala malo zhucjkasta u licu posle shest meseci moshda tri putaz tri dnevno s tim shto mozak radi pod ovim pritiskom je li da ne tri dva jedan nikako spushtanje onda bensendin ili loshe da valijum boje valerijan najbolje u kapljicama kao rivotril da osecjamo toi celu hemiju prouchila sa Ivom Djovainijem i onda si imala shta da kazhesh sheta se ja sam sedela nisi mogla da pomerish zato nisi pushila travu ne zato shto respiracije ne shta he tebi ne znam kako d a se uradish a da bude vechno udaj se ozbiljno udaj se sa mishlju da je stalno to bilo crveni bledsak opasnosti hvala z to nisi trebala nisi imala shta drugo da radish a one devojchice kazhu da si kul nisi htela da e vratish zvog toga bila telo sad um ostala koga to tiche tachno postala ne ostala nadam se jer necjesh izgubiti lako kao iva shto je razradio pa se shecje tragovima stolecje gde kazhe necju svakom ko gaz ponudi sport dali su ti diklofenak ne steroid si tachno definisala to kortikosteroid nije nije bitno dala si naziv i hemijsku konfiguraciju ne mozhesh da se zaustavish bre brat pokushava da te ubedi da jedesh inache crpish njih nema osim povracjanja nema i slazhemo se ok. ukljuchila sve time idi jedi cdraga mi prestali da komuniciramo i ti povracjala boga iz sebe nedostajala si mi i ti meni hej neko kazhe chek sa da grozan tekst da kad nismo zajedno inache ja zaljubljen drugi dan i ona slatka kao prouchavam kao tebe recji cju ti posle znash tspecifichna je shto ogovar a tebe na nachin slichan tvom kako bi ti radila znal on uipao cjao shta je bilo dragha i ja plachem nishta mi nije ostalo od pisanija ostacje u glavi ne brini se ionako samo glavom radimo ne telom eksperimebti na tome moraju obaviti jer duh izvire iz recjhi zatio pislenost bitna kad nisi sa mnom deraga nemoj se vracjatio molim te imam neki metal sad mi uboma prveravash kao superdaosta,esh chitzv zhivot u chatu nije imala vremena volimbash si slatka ljubite se i ti mjuze imamo da2150h124007DEgod, Tum pozdravljen ispred nove zgrade vecj tri spratz chetiri ima dobro inach moj drug nalezhe na ordinator ovde da te cjeka ako ja odustanem i imala si manje tih stomachnih bavanja jer non stop filovao rechila a ja energijom takvi smo ne znash nas ali cjesh nas znatiu kad ti dodjemo u Shabac mila to se radi tako ispita se teren za druga svaka chast i tebi shto druga ne poznajesh samo znash stidljiv ako nije onaj iz voza a stidljiv ja bezhim odavded ruzhna rech nisi navikla na to.

Aucun commentaire: